برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادی

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند. این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این، خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص ۲ کلاس کاملا مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار شود.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره، قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است تولید شوند متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی